Ons Team is er om u te helpen.

Veelgestelde vragen over aankopen

Bestellingen en verzending

  1. Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten onder de €50 zijn €6.95 voor thuislevering en €4.95 voor in een ophaalpunt. Boven €50 is de verzending GRATIS.

  2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Levering is 1 a 2 dagen in de Benelux. Naar andere landen is dit 2 a 5 dagen.

  3. Hoe maak ik een account?

    Dit kan bij het afrekenen of bovenaan bij Mijn account.

  4. Hoe verander ik mijn verzendadres?

    Je kan uw verzendadres aanpassen bij het afrekenen van uw bestelling onderaan.

  5. Ontvang ik een track nummer?

    Wanneer de bestelling is verzonden, ontvang je een mail met het track nummer en opvolging status.

  6. Is er btw op de producten?

    Ja, er is 21% btw op de producten. Voor buitenlandse bedrijven buiten België met geldig BTW nr is het 0% btw.

  7. Naar welke landen verzend je?

    Momenteel versturen we naar Nederland, België, Frankrijk, Duitsland & Luxemburg

Informatie over retourneren

Retour

  1. Wat is het retourbeleid?

    We hanteren 30 dagen niet tevreden geld terug garantie.

  2. Waar & hoe moet ik mijn retourzending naartoe sturen?

    Hoe? Voor retour dient je eerst een mail naar ons sturen om dit te vermelden. Steeds de retour met het volgende retourformulier ingevuld te leveren. Retourformulier Dan kan je het defecte product terugsturen naar:
    SEOboost bv
    Mussestraat 16
    8553 Otegem
    België 

  3. Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

    Als je een verkeert artikel hebt ontvangen, contacteer je ons snel via [email protected]
    Zo kunnen we u snel het juist artikel bezorgen.

  4. Mijn bestelling is beschadigd.

    Je contacteert ons best via mail [email protected] over de beschadiging.
    Je controleert dan best de producten of ze nog werken enz.

  5. Mijn product is defect binnen de garantie periode.

    Er is een minimum garantie van 2 jaar op onze producten. Als een defect is, contacteer je ons best hierover.

  6. Zijn er kosten bij het terugsturen?

    Enkel de verzendkosten zijn voor de klant zijn rekening.

Een vraag of een probleem?

Contacteer ons via het onderstaand formulier

Adres

Mussestraat 16
8553 Otegem
Belgium